adgallery

SU-MEI TSE

29.05.07 - 14.08.07 & 06.09.07 - 22.09.07

“SUMY”, 2001, σε συνεργασία με τον Jean-Lou Majerus, γλυπτό, κεφαλόδεσμος, βελούδο, κοχύλια, ρητίνη, κουτί από γυαλί, βάση, 32 X 32 X 100 εκ., #6 (7 εκδοχές) 

























 

Η εγκατάσταση Dong Xi Nan Bei (E, W, S, N) υποδεικνύει τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα. Όμως, οι αντίστοιχες κινέζικες κατευθύνσεις, που βασίζονται στο οριζόντιο επίπεδο, δεν ακολουθούν την ίδια σειρά όπως στην Δύση αλλά αρχίζουν με την Ανατολή. Η λουξεμβούργια καλλιτέχνις με καταγωγή άγγλο-κινέζικη δηλώνει το ενδιαφέρον της για το ερώτημα της σχετικότητας της αντίληψης του καθενός μας. Όλα εξαρτώνται από την άποψή μας όπως αυτή σχετίζεται με την κουλτούρα μας, τις ευαισθησίες μας και τις προσωπικές μας αναφορές.

Στο γλυπτό SUMY η τυπογραφία στα ακουστικά (κοχύλια) αναφέρεται ειρωνικά στην γνωστή μάρκα Sony και ταυτόχρονα στο όνομα της καλλιτέχνιδας. Η Su-Mei Tse κατασκευάζει ένα σχεδόν σουρεαλιστικό αντικείμενο με υλικό τις παιδικές μνήμες και ξαναζωντανεύει ήχους που όλοι μας θυμόμαστε. Η έννοια της μνήμης ενδυναμώνεται από την μη προσβασιμότητα του αντικειμένου πίσω από το γυαλί.

Το έργο Das Wohltemperierte Klavier αποτελεί μια σειρά τεσσάρων φωτογραφιών στις οποίες τυλιγμένα με επιδέσμους και υποστηριζόμενα από νάρθηκες δάχτυλα παίζουν πιάνο. Με το έργο αυτό η Su-Mei Tse εκφράζει τον πόνο που απαιτεί ο δρόμος για να φτάσει κανείς στην ηχητική τελειότητα του μεγάλου κλασσικού ρεπερτορίου, αλλά και κάθε σημαντικού έργου τέχνης.

Στο βίντεο Mistelpartition ο δρόμος με τα δέντρα-ξενιστές (φορείς) του γκυ αντιμετωπίζεται σαν μία μουσική παρτιτούρα που αναπτύσσεται σε traveling, στην οποία το ύψος στο οποίο αναβοσβήνουν γκρι και άσπροι κύκλοι καθορίζεται τόσο από τη θέση του γκυ στα δέντρα, όσο και από το ύψος της νότας στην κλίμακα των ήχων. Μια λογική υπάρχει σ' αυτή τη μουσική παρτιτούρα: ο συνολικός σεβασμός στο ύψος των ήχων κατά την μεταγραφή τους σε εικόνα.

image gallery